i love you food

hejhej! har inte bloggat på rätt så länge men har faktiskt pluggat. Renskrev min svenska, har bara ett papper kvar att renskriva sen reflektion sen är jag klar! Fyfan vad jobbig uppgift.. Jaja, vicki min kära va här också, hon skulle sovit här men hon fick inte :( haha asså åååh vad kul vi hade! Och allt som skrivits på facebook är hon bara så ni vet, haha :p IALLAFALL, imorgon ska jag pallra mig till skolan, har saknar själva korridoren och folket där, inte lektionerna. VILL PÅPEKA IGEN, INTE INTE INTE LEKTIONERNA. Slutar iallafall 15:10 imorgon. Tråkiga lektioner också kan jag tro? Musik på slutet iallafall så det gillas. Nej men ska äta nu så hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0