We live in a fucked up world.

Sen sist jag bloggade jag har kollat lite på tv, ätit och sen dreglat över en massa sommarkläder, asså jag dog på riktigt, dö snygga allihoppa! Det sorliga är att de flesta kläderna hade skit lång leverans tid, 3-4 veckor, det är väl helt okej men problemet är att jag inte är i sverige då, och jag ville ha kläderna till min resa! Blev så jävla sur :( Tänkte beställa sen när jag kommer hem, kommer hem i augusti, men det tar ju ungefär en månad tills kläderna kommer, så sommaren är nog över då? Asså åååh bölar fortfarande över det, kan inte släppa taget haha.. Men beställde iallafall en kjol, ber till Gud att den kommer innan jag reser! Det stog att den skulle komma om 2-5 dagar MEN sen stog de lite annat om 14 dagar? Sen på vissa plagg 3-4 veckor? Helt mindfucked. Hoppas iallafall på 2-5 dagar. Eller mer, bara inte mer än 14.Ska fortsätta leta kläder imorgon med, om leveranstiden är lång så åker jag ner på stan och shoppar. Har verkligen inga sommarkläder alls. Ska vara uppe lite till sen sover jag nog, puss & kram :)
 
Kjolen jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0