Varför spotta på marken när det finns folk som förtjänar att få det i ansiktet?

Hejhej! Skulle precis in i duschen, runt 6 typ, sen ringde mona och frågade om jag ville ut. Sååå jag gick ut, mona kom och hämtade upp mig på ip:n och vi träffade jasmine, nesrin, saleh & kerim! Vi snackade lite sen gick vi till flöjten och köpte dricka sen vidare till linbanan och där satt vi och snackade och sånt seeen till monas trapphus, sen ute igen haha. Det började regna sen så alla gick hem. Just nu ligger jag på sängen och ska snart kolla på film. Är skit hungrig så ska göra nånting att äta. Sen när mamma kommer hem ska jag dö tjata att jag vill ha en massa nya kläder! Har hittat 3 sidor som har så jäkla snygga kläder, dog lite när jag såg dom, kommer bli så jävla deppig om jag inte får dom, inte alla såklart, det är en massa. Men några. Synd att de är så dyra annars skulle jag beställa hem ganska många. Men ska avsluta inlägget nu, det blev lite för långt. Puss :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Billing hehe.....

Va söt du är <33333

2012-06-21 @ 00:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0