Ny blogg

Som ni ser.. Jobbigt att lämna den andra bakom sig med tanke på att jag haft den i några år, bu hu :( Men det här ska nog funka! Eller aa, kan ju iallafall hoppas på de.. Fixade desginen snabbt, klockan är över 1 på kvällen och orkar inte göra bättre, det får bli såhär tills jag orkar ändra, och så lat som jag är kan de ta några veckor, i värsta fall, månader. Men jaja, det är ju innehållet som är viktigast, eller hur? Men man fastnar ju för utseendet men orkar inte haha, ge det en chans, läääääääs :D Är sjukt kissnödig haha, så ska dra in på toa nu, deckar nog efter det. Puss :*


Sär bild men hälften av alla mina nya bilder har raderats, de andra har jag lagt ut, åååh nu måste jag ta en massa nya, oooorkar inte :( :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0