Transformers 2, Pregnancy pact.

Har kollat på två filmer, så jävla bra båda två (De som står i rubriken)! Är helt beroende av transformers, fan att de inte va en serie, skulle drogat som fan! Har nu kollat på 1:an och 2:an, det finns bara en kvar. Ber till Gud att de gör en ny! Så jävla bra plus att "Sam" är fett snygg hehe ;) Och en av soldaterna också, men "Sam" är snyggare.Pregnancy pact var också sjukt bra! Två snygga killar där med haha.. Nej men den va skit bra, rekomenderar den verkligen, rekomenderar båda! Ska vakna 10 imorgon, haaaaaaaaaaa no way att de går.. Kanske dygnar, men ingen vill dygna med mig. Tror jag dygnar, för pallar inte sova bort dagen som jag alltid gör. Om jag dygnar skriver jag igen, om inte, godnatt.
 
haha, katt eller vad?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0