It’s unfair to push somebody who’s already falling.

Godmorgon, goddag eller whatever. Har inte orkar blogga, har inte orkar sätta på datorn och hatar att bloggappen inte fungerar! Hoppas de hinner fixa den innan jag reser för om inte kommer ni typ inte få ett enda inlägg.. And that sucks. Aja, vaknade iallafall runt 10, lite innan 10. Sen åt jag frukost, va helt död så efter frukosten somnade jag typ 1 timme. Sen satte jag mig bara i vardagsrummet och kollade på när mina föräldrar packade hehe. Sen spelade jag xobox med min lillebror. Just nu ligger jag på min storebrors säng och lyssnar på my love. Har inga planer alls för idag, är förkyld också, sucks to be sick. Jaja, bloggar senare, pusspuss.
 
Har lagt ut den här på min förra blogg, ni kanske har sett den men har världens bildbrist. Plus att bilden är 1 år gammal. MÅSTE fota snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0