Im so over you its crazy.

Godmorgon! Har inte bloggat här på fyra dagar typ men skaffade en blogg med sara & farah men orkar inte blogga på det, lika bra jag bloggar här för ingen av de bloggar endå på den utan bara jag såååå återgår till den här bloggen :) Som vissa kanske redan vet så är min kusin och moster här, de kom i torsdags kväll från norrköping. Har varit med henne så mycket jag kan, hon åker redan imorgon! Iallafall, ska snart till Lager 157, måste köpa svarta byxor och converse om de finns färgen & storleken jag vill ha. Då har jag allt jag behöver till resan förutom mascara. Måste sola innan jag åker också! Asså finns ingen trögare än min familj, alla är så jävla tröga förutom jag och pappa vi va klara för längesen. Nu väntar vi på kvinnorna hoho. Vet inte när jag bloggar igen, eftersom tina åker imorgon kommer jag nog vara med henne så mycket som jag kan, om hon inte träffar nån kompis. Är skit irriterad över att bloggappen inte fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0