I open my eyes, it was only just a dream.

Shenaaaa. Förlåt för att jag inte bloggat på länge, glömde blogga innan jag gick ut. Lite över sex kom farah till mig, när jag höll på att ta på mig skorna så kommer sara och amani. Först gick vi till centrum och köpte chips, sen till bäcklösa, sen till valsätra, nära kg. Jag och sara gick för vi inte ville till kg, vi satte oss längre ifrån och satte med paraply och "läste" en bok, HAHAHHA cp. Vi träffade Henry en stund sen taggade han med farah & amani till kg. Sen kom Ali från hans jobb (coolingen) och vi promenerade hem med honom. VI taggade runt 9 typ, och jag taggade hem till farah i en timme. Haha vet inte ens vad vi gjorde, vi gjorde ingenting, asså satt bara i hennes rum helt cp. Nu ska jag kolla på film, puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0