Dont you dare tell me the same shit you told her.

HEEEEJ!! Förlåt att jag inte bloggat på sjukt länge men jag kunde inte, vet inte varför? De stod typ "vår ko har tagit in sig i systemet igen" haha wtf..? Men efter 349059 försök så kan jag äntligen blogga. Har tappat blogglusten helt.. Man kan inte blogga från appen och nu när blogg.se ändrat så pass mycket så fuckar de sig ibland. Plus att jag inte ens vet vad jag ska blogga om längre, min blogg har blivit så jäkla tråkig.. Jaja - vaknade runt halv ett, spelade playstation med min lillebror, lagade mat, åt, kollade på tv, surat, letat kläder och aa nu sitter jag här i mitt rum på sängen och är irriterar för att jag fortfarande är förkyld och för att vädret suger, fan de är Juli snart. Om de regnar på min födelsedag kommer jag ta självmord, eller spelar inte så stor roll har endå inget planerat. Bloggar senare puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0