Ut i regnet

Halloj! Det regnar och åskar här. Bra att det regnar, varit dövarmt! Men åskan är inte inbjuden. Iallafall, jag & min lillebror vart sugna på något gått så vi går ut i regnet i tunna kläder och springer till affären, tur att den är så nära oss. Men när vi väl kommer dit är den stängd?! Den brukar vara öppen skit länge, vi går alltid till den. Vet inte varför den var stängd? Men sen sprang vi till en som bara var kanske 10 meter ifrån! Haha, är man desperat så är man. Men snacka om att mina släktingar skänker mitt självförtroende haha dom säger att jag blivit tjockare.. Håller med dom dock men endå taskigt att säga. Nu ska jag gå efter Kissie dieten! (skämt åsido hoho mat är livet) Men är helt blöt så ska byta om, pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0