tvättar

Hej! Min kusin gick för att hämta kläder typ? Eller nånting. Gick för 4 timmar sen typ haha,  men hon gick med min mamma så de har nog stannat där och de kommer om typ 2 timmar kanske eller tidigare vad vet jag. Är i toan just nu iallafall, tvättar en tröja jag ska ha på mig idag. Eftersom att mamma inte är hemma så var jag helt borta visste inte ens vad jag skulle göra haha, kosovos tvättmaskin.. Okej ska inte skylla på det, de är typ likadana? Vet inte hur man gör i sverige heller så aa. Snacka om dålig hemmafru haha. Men kan laga mat iallafall ;) Nej men jag lär mig! Tryckte bara på några knappar, kommer överdrivet mycket skum? Kanske la för mycket. Hoppas den hinner bli klar i tid iallafall, har ingen torkare så får torka med hårfön eller något, tror inte den hinner torka! Ska snart duscha sen fixa mig och sen ut. Pussar :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0