someone please make my wish come true.

GODMORGON! Vaknade typ halv 2? Yeah. Just nu sitter jag i balkongen, fett skönt. Satt & läste lite gossip om att kristen stewart varit otrogen mot robert pattinson, så kom och tänka på för typ 2 eller 1 år sen att han tog ett "citat" från mig (asså skrev typ en mening sen efter 1 min tog han den från mig :)) och sen kommenterade jag nånting tror en smiley (eller ett ord typ kommer inte ihåg vad?) och han kommenterade en tillbaka, haha jag blev helt örverlycklig och printa och allting HAHAA fråga Nor om ni inte tror mig haha. Bilderna finns på min dator hemma, men använder aldrig den så tror min storebror tagit bort alla mina bilder. Men ska leta efter dom sen när jag är hemma om jag kommer ihåg! HAAHHA riktig kbry på det jag skrev men är deppig :( Vill tänka på andra saker hoho , men ni måste erkänna fett coolt :D?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0