sjukis

Halloj! Vaknade halv 10 tror jag, kollade inte på klockan hehe. Sen jag vaknade har jag tittat på tv. Idag ska jag träffa Fariha, även om jag är sjuk, vi måste planera inför Justin konsären! Asså kan inte fatta att jag ska se mitt hjärta helt ofattbart asså ooooh är så jävla glad haha. Men ska inte öga så ska va lugn, om jag är så som jag va igår haha aa då kommer de säkert aldrig bli av! Asså omg fatta vilken damp jag kommer få om jag inte hinner köpa biljetterna kommer dö. Tror fortfarande att det är en dröm, kommer inte tro att det verkligen ska hända först jag verkligen SER honom. Om platserna nära honom inte är sålda och jag sitter där kommer jag bokstavligen svimma utan tvekan. Om jag sitter länger jag nog bara böla och skrika som fan. Fatta vilken upplevlse asså ÅHÅHÅHHÅ. Okej ögar för mycket ska inte snacka om de mer. ANYWAY, vill äta nånting men vi har fan ingenting :( Vi ska ju resa snart så allt är tomt typ, eller de finns ju saker som potatis och kött & sånt men never att jag ska laga kommer fucka allt hehe hoho.. Men ska gå på jakt efter mat nu puss!
Visst är jag kattig när jag är sjuk? Tycker jag är fett sexig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0