Jag har aldrig kallat dig för vän för du var mycket mer än så, du var en i familjen.

 Shena! Kom nyss hem, var först ute med mamma, vi kollade runt i affärer, hittade mina älsklingsarmband så köpte 4 par, ska köpa alla andra färger innan jag åker hem! Love them. Sen ett halsband so också var skit snyggt, sen nagellack och 3 piercingar, två likadana eftersom att jag är skit klumpig och tappar bort hehe. Sen köpte jag en som var annorlunda, som jag vanligtvis inte använder men den va cool så köpte den endå haha. Plus att det skulle vara bra att testa något nytt! Köper nog iallafall en till innan jag åker :) Sen kom iallafall pappa & min sura lillebror, han var sur för att han inte hittade sin keps hoho. Vi gick en bit sen stannade vi upp vid matt affärer & möbel affärer, medans de andra letade spanade jag efter killar ;) Såg typ 10 som va så jäääääkla snygga!! Min lillebror satt och kollade efter killar med mig, han visade mig en skiiiiiiiiiiiit snygg kille, riktig min stil, haha efter att desperat ha visat min lillebror massor med bilder på snygga killar börjar han nu veta vilka jag gillar. Jaja, ska iallafall dra igång en film nu, puss & kram skumbanan.
Juste! Visar bild på det jag köpte senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0