It's gonna be okay, just dance.

Har inte bloggat pågrundav att jag va med min moster och kusin och resten av min familj efter som de åkte idag. Lämnade nyss av dom med pappa, kom nyss hem. Hade glömt bort tiden helt och hållet så när de blev dax att åka hade jag pyjamas, bulle och va helt trött & osminkad haha pappa ville inte att jag skulle komma sådär men tillslut gav han upp och jag följde med hoho. Det är så tomt utan Tina :( Men träffar henne om några månader igen, ska tjata på mamma om att jag ska åka ner till henne när jag kommer hem från kosovo! Om jag inte får så träffas vi endå i semptember eller oktober för då föder min syster och tina sa att de skulle komma då :D Iallafall, ska stanna hemma hela dagen idag, och imorgon, och överimorgon då de är min födelsedag, har endå inget att göra, mina föräldrar jobbar så aa nice födelsedag? Att bli bortrövad låter roligare helt ärligt. Okej nej men ni fattar poängen iallafall, hoppas jag.. Nu ska jag påbörja min film dag, bloggar senare pusspuss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0