Irriterad

Vet inte ens varför jag skriver det här, men är skit irriterad så måste. Förstår mig inte på folk som lägger ut halvnakna bilder, asså svär blir fett irriterad, folk fattar inte att de framstår som horer då, förlåt men det är sant. Sen att dom klagar på att killar bara är ute efter bröst och rumpa sen lägger dom ut bilder där halva röven syns och brösten är endå upp till hakan på dom. Och så klagar dom på att dom inte kan hitta den rätte och jag vet inte vad, asså blir fett irriterad så förlåt att jag skriver det här här på bloggen men jag var tvungen att få ut det. Palla att era bröst fucking går upp till hakan på er, orkar inte med såna folk som viker ut sig på internet. Sen finns de dom som har större bröst än de andra och dom ska man klaga på och så får man plötsligt inte lägga ut bilder där man ser lite av brösten. Inte som att det är deras fel att de har stora bröst, ska vi skära av våra bröst så nu blir nöjda eller? De som har små bröst får gärna lägga ut bilder där de har linnen på sig eller t-shirt. Nu kommer folk klaga på det här i inlägget men fuck er inte som att jag bryr mig? Hellre att man visar sina naturliga bröst en att man visar bröst som är enda upp till hakan. Man kan inte rå för hur man ser ut, Gud skapade oss såhär. Men om vissa vill använda bombshell och pushup så visst gör de, har inget emot det, MEN om man verkligen märker att du har det så är du bara skämmig. Sen klagar man fan inte på att killar är ute efter kropp när man lägger ur horbilder och ja jag syftar på en viss person, är bara ärligt. Det är såhär jag ser på saken så varsågod flippa på mig, bryr mig inte. Och förlåt igen för att jag lägger upp skit på bloggen men va tvungen. Tar nog bort det senare när jag lugnat ner mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0