in my head we're already together.

Godmorgon! Vaknade typ kvart över ett. Kunde inte sova bra de va några hemma hos oss som skulle typ hämta nya möbler hit och aa Gud vet vad. Dom typ höll på i timmar, vart fett lakk.. Jaja, just nu ligger jag på sängen med datorn på magen & lyssnar på my man. Mina 2 mostrar är här och min mormor så yeah. Tänkte att ni kanske ville veta you know. Ååååh kommer ihåg när alla sa you know :( Memories! Jaja, idaaag ska jag inte göra nånting tror jag. Vi har alltid någon släkting här så jag & mamma kan aldrig gå ut fan. Vi har varit här 2 veckor och aldrig gått ut och tagit en fika. Världens tråkigaste sommar på riktigt. Snart börjar helvetet. Aja, ska sitta inne på facebook ett tag sen sätta på en film! Pusshej leverpastej.
ser ut som en fisk HAHA men latch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0