Im trying really hard but everyone is leaving me.

Hejis.. Tråkigaste födelsedagen ever! Palla att ingen bryr sig om mig haha tycker fett synd om mig vet inte vad jag gör för fel hela tiden men jaja. Är skit irriterad och fett deppig? Har fortfarande ingen blogglust, tråkigt att blogga, är helt tom, vet inte vad jag ska skriva om. Ännu tråkigare att bloggappen inte fungerar & att folk slutat läsa min blogg nu för att min uppdatering suger plus att folk inte än vet att jag börjat blogga här igen så aa. Det blir nog snart roligare att blogga, när bloggappen funkar och när jag får fler besökare. Vill ju att de ska hänga kvar men allt är blankt just nu vet inte vad jag ska skriva eller göra, aa vet ingenting helt enkelt. Mycket har hänt på den senaste tiden, åååh orkar inte. Skriver om min "födelsedag" nångång imorgon om jag piggnar upp. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0