Im a fighter.

Shena! Åker snart iväg, eller aa flyget lyfter klockan 1 men vi ska åka runt 10, min pappa åker alltid några timmar före, så jäkla jobbigt att vänta haha :( Menmen, bättre än att vara hemma, tiden går sjuuuukt sakta, vill sova eftersom att jag inte kommer kunna sova på ett dygn för flyget mellanlandar i turkiet, & där måste vi vänta i 5-6 timmar tills nästa flyg kommer, jag blev fett glad för de, tänkte gå runt i turkiet och äta där och så SEN kom jag på att det är mitt på natten så allt är stängt. Gissa om jag kommer böla sönder, tänk er, 6 timmar i en flygplats utan att göra nånting?! Ryser så fort jag tänker på det.. Sen är vi framme runt 11 kanske? Sen ska vi till mormor & morfar och mostrarna, barnen och aa ni fattar haha, så kommer va döööö trött. Sov inte ens mycket idag så är fett sur. Får inte sova för att, aa vet inte ens varför jag inte får sova. Ska iallafall börja fixa mig om 2 timmar typ. Bloggar senare, många pussar & kramar! Träffade aldrig vicki förresten, hon va inte här!
Riktig duckface asså
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0