I miss how we used to be.

Shena! Sitter i köket alone och lyssnar på Katy perrys låtar. Börjar gilla det här stället mer och mer haha, hatade det nyss men det är för att jag inte har sällskap, förra året hade jag så jävla kul med tina! Vi gick ut varje kväll och aa en massa hände hehe.. Nu är det inte lika kul, det är mest allt gott här som gör så att jag gillar det mer och mer haha ;) Men snart så kommer min kusin hit som jag tagit upp några hundra gånger men jaja. Då ska jag se till att gå ut mer, men som jag sa tidigare så kan jag inte språket så bra, men kan dom orden man bör kunna, eller aa de flesta iallafall hoho. Iallafall, är hemma själv med min storebror, resten är hos släktingarna. Ska iallafall sätta igång en film nu, drogat filmer här haha har inget annat att göra. Puss hej bloggar senare.
Nu är de ju såhär att jag har bildbrist så ni får denna som jag har lagt ut på min gamla blogg! Men alla kanske inte har sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0