I just love you, oh sorry i meant food! My bad ;)

Heeeeej.. Kanske länge sen jag blogga, typ, nästan. Men haha har varit fett deppig, och nu när jag skriver att jag varit de kom jag tänka på VARFÖR så nu är jag ännu  mer deppig, jag som nästan hade glömt bort, men bara nästan. Tror att jag aldrig kommer glömma det :( Iallafall, ska försöka att inte tänka på det kommer bara börja gråta då. Va i centrum för 2 timmar sen, lite mindre kanske. Köpte saker vi behöve ha hemma sen munkar och choklad till mig och familjen, är fett snäll! Men tror inte pappa & mamma får nånting haha mina syskon har typ ätit upp allting. Igår var nog den värsta natten, eller aa en av de värsta men kanske lite värre eftersom att jag kräktes. Inget ni vill höra kanske men måste ju dela med mig så ni kan sörja med mig! Har skit ont i magen och svettas som fan, ute också? Förut var de bara halsen och en förkylning men nu jävlar börjar jag bli sjuk på riktigt. Och jag reser om 2 dagar, ska hinna träffa alla och säga hejdå sen packa också, har inte än packat! Reser söndag på natten så träffar några en snabbis på dagen, sen får jag packa imorgon. Är skit stressad, typiskt mig att göra allt i sista sekund! Ska avsluta här för de blev för mycket text, tror ingen kommer läsa, men if u did, lucky you! ;)
Juste! Kollade nyss klart på film med syster, en jag redan sett men de va något år sen, älskar gamla filmer, de gör inga bra nya längre? Eller jo en massa haha men inga bra tjejfilmer :)
Visst är min finne charmig förresten?! Har fått några här och där nu på sistonde, det är för att jag sover med sminket på. Är för lat för att tvätta bort haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0