hela du är ett skämt.

Shoo! Finns inget bra på tv längre, typ. Så jag orkade mig upp ur sängen och gick till vardagsrummet och kollade på fotboll med min papi. 4-0 till spanien , good work! Inte för att jag gillar fotboll fattar ingenting haha men de måste nog vara ganska stor att vinna hela grejen. Fan va söta barn de hade haha ååååh när de sprang ut på plan, ääääälska. Min pappa jobbar och han ska sova snart men ska hålla han uppe tills 12 så jag kan gratta honom, han är verkligen den bästa pappa man kan önska sig och tusen gånger bättre. Ska dra ner på stan den 4 juli och köpa nånting till honom, vet inte än. Antingen parfym eller kläder. Måste bara hitta någon som vill ner till stan med mig då. Borde ju köpa när han fyller år men imorgon ska vi ju fira honom, hinner nog inte ner på stan för jag stannar alltid kvar där i timmar när jag ska köpa något åt någon annan. Sen den tredje fyller ju jag år och även om jag bara ska vara hemma vill jag njuta av min födelsedag, själv.  Så får bli den fjärde. Jaja vet inte om ni kommer palla läsa, inläggen har blivit långa på sistonde. Antar att det är mycket som händer, även om jag inte har vänner hoho hihi hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0