hate being sick

godmorgon! Förlåt för att jag inte bloggade igår efter det senaste inlägget, men hade fett onti magen och när jag är sjuk så latar jag mig helst framför tv:n! Sen när mamma kom hem, runt 9, så gick alla ut i balkongen och satt och åt och snackade. Haha älskar min familj de är dunder, speciellt min pappa, jag sa att jag ville till gröna lund och han ba aa vi går den 20 augusti för då kommer Takida, alla började skratta och sen insåg vi att han faktiskt var seriös, han sa tillochmed att jag ska ta ledigt på jobbet och att vi får ledigt på skolan HAHAHAH dunder! Fett orättvist, han får träffa sina idolen men jag får inte träffa min? Eller jo fick men det krävdes ett snack, bara om jag visste att han gillade takida skulle jag dra in dom i snacket! Iallafall sen efter att vi suttit där i typ 2 timmar så packade jag, fick inte med mig mycket kläder, lagom kanske, eller de kanske räcker har ju lite i tvätten också. Idag ska jag bara stanna hemma och hålla mig varm så jag blir frisk. Pusshej!
Asså ååååh äntligen funkar bloggappen! Så jävla bra, precis när jag ska resa också :D Nu får ni mycket uppdatering när jag är borta ;)
nääääärbild haha :( ser ut som en sjuk uppblåst ballong typ.. Har inga andra, men nu när jag reser ska ni få massor med bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0