Du är så mycket mer än bara ett namn för mig.

SHOOOOOOOO! Vet att jag inte bloggat men helt ärligt pallar jag inte, har ingen blogglust alls. Bloggar just på bara för att jag inte har nånting att göra.. Plus att det bara är några stycken som kollar in så de blir fett tråkigt då. Men nu när jag endå gör det här inlägget kan jag berätta lite vad jag gjort idag. Inte för att jag gjort något, har bara varit hemma som vanligt, väntar på att min kusin ska komma så jag kan gå ut! JAJA, hon kommer väl om nån dag hoppas jag. Saknar sverige :'( Är fett deppig här på riktigt, svär börjar få värsta självmords tankarna och såna här grejer. Har ingenting att göra det är därför. Saknar mina få antal vänner :( IALLAFALL, just nu lyssnar jag på musik , kollade på en film innan, love, wedding, marriage. Bästa filmen svär, skit bra plus Kellan är fett kattig haha satt & dreglade när jag kollade på filmen hehe ;) Är hemma med min storebror, de andra är hos mina släktingar. Men min bror sover så de latch kan göra vad jag vill. AIGHT PEACE!
fett het.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0