Cant believe I called you baby.

Shenare! Är fett irriterad just so u know. Vet att jag inte bloggat på hela dagen men ska berätta vad som hände. Va i lager 157, köpte ett par svarta byxor, de satt fult på mig men behöve svarta byxor och har letat i åratal efter svarta byxor som sitter bra men de finns inte så tog bara dom. Alla Converse va slut fanns bara storlek 45 kvar o jag skulle simmat i dom. Sen åkte vi till gränby, där köpte jag smycken och mascara. Sen till Ikea och jag o pappa åt pizza medans de andra handlade. Sen kom jag hem, spelade sims och sen taggade ut och letade överallt efter de största petarna farah & sara. Fick tag på dom tillslut men de brydde sig inte om att komma. Sista gången jag väntar på de. Iallafall hoho, är fett förkyld, blir att stanna hemma tills ja åker typ. Har endå inga vänner. Pappa fyller år om 2 dagar, eller aa 1 eftersom att klockan är över 12.. Jag fyller år en dag efter, har inte ett skit planerat så är nog hemma då också. Jaja, nice liv jag har eller hur? Ska kolla bloggar sen sova, godnatt.
 
Juste, kollade på Crazy Beautiful nyss med Tina, den va skit bra så kolla på den!!
Osminkad jävel. Fett kattig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0