Tell me boy am i your only?

Okej tänkte tagga ut men blev petad så berättar om igår och fredagen!
 
Fredag: Först kom Lynn till mig sen taggade vi till "festen", när vi väl kom dit träffade vi folk. Det var tråkigt i börjar, lynn taggade hem och men sen blev de skit kul! Folk började komma in och sånt. Vi tjejer taggade hem runt 9 sen gick vi dit igen 10 och stannade där till typ halv 12. Vi va hemma runt 12 kan jag tro? Vi hade iallafall skit kul, vi hade brasa och sånt så de va mys men haha va forever alone.
 
Lördag: Kommer inte ens ihåg vad som hände från början haha.. Men jag och farah taggade till gipen och chillade med några killar, orkar inte skriva alla namn. Vi rökte vp och aauupp. Det va kiiijul, haha jag och farah var helt vilse stackarna :( Vi chillade där tills lite över 11 sen taggade alla andra och jag, laura, farah & dana promenerade hem tillsammans. Sen gick Laura och då vart de bara vi tre kvar. Sen taggade jag hem till farah i typ 10 minuter bara haha, sen hemåt! Dunder dagar, synd att det inte kommer finnas så många kvar av dom då skolan börjar den 16:de, bajsar på den dagen :)
 
Nyvaken och sexy! Haffa mig plzzzz <33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0