stress

Hej! Hinner egentligen inte ens blogga nu, men ni har förtjänat det haha har inte bloggat på hela dagen! Ska iallfall ut om en kvart (!!!) och jag ligger här med afro hår och oklädd & osminkad. Min jävla kusin har plattången också, får vänta :@ Blir fett sur ååh. Ska springa ner till piercingsaffären och byta navelpiercing sen ska jag ut med min kusin. Fatta vad stressad jag är haha :( Kan ju iof sminka mig nu medans hon plattar håret men jag hatar att sminka mig först, måste fixa håret innan jag sminkar mig, vet inte varför har lixom blivit min grej haha. Såklart har ju platt hår också men endå tar 30 min att platta håret för hon vill inte att de ska "stå upp" inte stå upp stå upp men ni fattar vilken slags stå upp. Jag som har världens fulaste hår efter jag duschat får inte plattången utan hon med rakt hår får den, fett sur jag låter nu men är jätte stressad! Ska spara mig 5 minuter fråga om jag kan få vara där 10 över nio istället för nio. Okej måste gå och skrika på min kusin nu, bloggar när jag bloggar, ha de!
 
Har inga bilder på mig på denna datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0