När allting går emot ska jag hålla kvar.

FREEEEEEEEEEDAG. Skiter i ska ha dunder som här 3 dagarna, imorgon är det gottsunda dagen och kommer döda mig själv om det regnar, svär regnet irriterar mig det har regnat hela dagen idag? ANYWAY, skolan va latch som vanligt, min klass äger. Gulhat hade kommit idag också :D Skulle träffa henne men kan inte :( Ska ut med farah och tror sara? Och en massa andra. ASSÅ FÖRLÅT FÖR ÄCKLIGHETEN MED DET KOMMER TYP VAR UT UR MItt NAVELPIERCINGS HÅL? Skiiit ont att byta piercing, hade med smycke innan sen bytte jag svär tog typ 30 minuter att få in den, nu ska jag inte byta på 21983 år jag svär. HAHAHAH RIKTIG KBRY, men okej peace out :*
fett katt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0