Låt mig bara hålla i din hand.

Shoo boys and girls. Kom hem runt 4 typ? Skolan va fett lång, skulle slutad 5 över fyra men fick sluta typ 20 min tidigare så blev överlycklig. Va med Panthea, Laura & Nico, och Pantheas hund en stund sen kom Sebbe förbi och jag hälsade på honom sen taggade jag home. Vill ut men ingen vill, alla ba "nej ska inte ut på vardagarna" man ba ät mitt baaaajs :@ Åt nyss Oreos, hehe. VILL HA KINAMAT asså ni anar inte :( Vi gjorde svenska test idag och jag är bäst på svenska så kom in i vanlig grupp med världens bästa, vicki går i min svenska grupp min älskling :* MEN JAG KOM IN I FUCKING SÄR MATTE :(  Men haha latch latch, jalla ska tagga peace :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0