Im just wondering, are we in a love game?

Hej! Vet att jag inte bloggat på fyra dagar, men eftersom att jag kom hem igår, eller aa idag (kom hem 2 på natten) så spenderade jag mina 2-3 sista dagar med släkten. I början längtade jag till att få åka hem, sen när det väl var dax, så ville jag aldrig lämna stället.. Det är så dött här i sverige, inget liv. Tråkigt väder också, där var det 30+ grader nästan varje dag :( Ska åka dit på vintern också tror jag, om jag kan. Iallafall, vid 5 kom farah till mig sen väntade vi på lynn och mona. Sen kom sara, vi snackade lite sen taggade farah hem, sen taggade sara hem till henne och jag, lynn och mona åt körsbär haha, sen vidare till centrum och sen hem till mig och kollade på film, vi kollade på im number four, skit bra film! Har redan sett men de va jätte länge sen. Fett sexiii kille hehe.. Ska fortsätta lyssna på musik och vara inne på facebook. Skolan börjar om 6 dagar, gissa om jag längtar eller inte?
På flygplatsen, fick vänta 5 timmar :@ Och jaaaa vad vill ni mina tjocka lår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0