I fall for your type

Godmorgon! Vaknade nyss typ, lite innan klockan 2. Åt frukost och sen bäddade sängen. Sitter just nu i mitt rum i döda sverige och lyssnar på musik. Solen skiner iallafall, tror jag, det är sol vid mitt fönster iallafall.. Så det är ju alltid nånting. Ska kanske gå på en fest idag, om jag orkar. Om jag inte går så är jag med min syster som kommer hit. Okej hade glömt bort att hon skulle komma... Har inte träffat henne på mer än en månad så mamma kommer säkert tvinga mig vara hemma :( Men hoppas inte, kan ju vänta tills hon kommit sen hälsa på henne och hennes man sen gå ut? Men hon kommer 7 typ om inte senare, och festen börjar 6, buhu. JAJA, pallar inte hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0