Go on and TRY to tear me down, I will be raising from the ground.

Va ute med farah istället eftersom att jag gick förbi henne och sen skulle vi till yasmine i centrum men vi kom sent :( men ska träffa henne imorgon istället! vi gick iallafall, snackade lite och vidare till flöjten för att köpa lite gott. Är så fucking sugen på chips ni anar inte :( Ska försöka pallra mig till centrum imorgon när jag vaknar om jag orkar och om inte förkylningen hinner ikapp mig. Hatar att vara förkyld det är så jobbigt, om några dagar så kommer min kräkperiod också , åååh fyfan :'(
Ska iallafall iväg och äta nu heheh, pussar :*
Min goda parfym som mamma gav mig, typ halva flaskan är tom och fick den för bara några få dagar sen haha :( Ska försöka vara lite mer sparsam med resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0