Gårdagen hoho

Bloggade inte igår för att jag inte orkade hehe.
 
Först runt 5 taggade jag till farah, sen väntade vi på sara som smsade och skrev att hon kom halv 6 men hon kom ju inte såklart den tiden så jag och farah taggade ut och så ser vi jäveln påvägen haha. Vi träffade Sebbe & Adam. Kommer inte ens ihåg vad vi gjorde, asså svär har fått fett dåligt minne.. Hur ska jag klara skolan :( JAJA, sen taggade farah hem runt halv åtta och jag och sara runt 8. Sen vid halv 10 gick jag till farah och vi promenerade till dagiset med hennes syster och satt med henne och hennes kompisar i typ en halv timme sen skulle vi möta upp sebbe och mohammed, och medans vi väntade på dom så träffade vi på bästa abbas! Sen kom dom och abbas taggade sen kom samir och adam, men dom skulle tagga till kg så då vart de bara jag, farah och sebbe kvar. Vi snackade och satte oss i en gård och gud vet vad vi gjorde. Sen lite över halv taggade vi till hennes syster igen och sen promenerade vi hemåt och jag va hemma lite över 12. Och idag ska jag vara hemma forever alone och nu pallar jag inte skriva mer så hejdåååå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0