Could this be happening to me?

Hellu! Vid 10 gick jag till farah sen vidare till sara sen gick vi till något dagis och träffade Sebbe, Ali, Monir, Michelle, och två andra som jag inte känner :) Vi gjorde lite stuff och sen snackade and yeaaaah. Och sara min älskling blev min bitch och masserade mitt ben haha <3 Sen blev alla fett osociala så vid halv 12 promenerade vi hemåt. Vi tänkte först hem till sara och kolla på film men farah ville inte :( De här dagarna som är kvar ska jag ha dunder, skolan ger mig rysningar jag driver iiiiiiinte.. ANYWAY ska lyssna på musik och chatta med nån som vill på facebook hehe, hejdå :*
Ser ut som om jag har världens största huvud haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0